piątek, 9 maja 2014

Błyskawicznie - czyli t-shirt i bransoletka

Dziś pokaże dwie szybko wykonane rzeczy:
1) ozdobny t-shirt
2) bransoletka z zamka błyskawicznego

T-shirt ozdobiłam naszywkami w kształcie trampek, które wycięłam z...koszulki Taty;-) Naszywki doszyłam na maszynie.
Bransoletka powstała ze zwykłego zamka błyskawicznego. Ten "przepis" na robienie bransoletki pojawia się na wielu blogach DIY, ale ja postanowiłam dodać element krawiecki, a mianowicie zawieszkę w kształcie nożyczek. Taki charm na pewno dodaje uroku;-) Jak wykonać? Jak w tytule: błyskawicznie!;-) Potrzebujemy zamek, zapięcie czyli tzw. karabińczyk, nożyczki i nakładkę, która będzie zakończeniem bransoletki. Z zamka wycinamy materiał po bokach i opalamy zapalniczką lub świeczką, żeby się nic nie strzępiło. Następnie, zaciskamy nakładkę na końcu i do niej doczepiamy kółeczko pod zapięcie. Do suwaka doczepiamy charm i ...gotowe!



























7 komentarzy:

  1. Trampki z Reserved?:) Uwielbiam DIY!
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka z zamka daje bardzo fajny i oryginalny efekt, też mam taką :D
    P.S. Bardzo fajne kolorki na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się;-) dzięki za komplement o paznokciach;-)

      Usuń
  3. Bransoletka super!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz specjalny request ode mnie - DIY bransoletka z ćwiekami i czachami :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę charm w kształcie czaszki, to Ci zrobię;-)

      Usuń